GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in perfecte staat en als brievenbustfeestje aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

GARANTIE SIERADEN
Op alle kindersieraden hanteren wij 1 maand garantie, mits ze naar behoren zijn gedragen. De garantie gaat in op de eerstvolgende dag nadat de sieraden naar je opgestuurd zijn. Onder de garantie valt niet:
Kwijtraken van oorbellen, krasjes, deukjes en andere schade die door dagelijks gebruik kunnen ontstaan.
Tevens valschade, loslaten van epoxylaag en evenmin verkleuring veroorzaakt door blootstelling aan chemicaliën zoals aanwezig is in sommige parfum, make-up, haarstylingproducten, chloorwater etc.
Wil je gebruik maken van de garantie stuur dan een e-mail met daarin de omschrijving van de klacht met een foto.

KLACHTEN
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zoemzz.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op www.ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 - 2022 Zoemzz | Kleurrijke cadeautjes en accessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel