Ik heb een bestelling geplaatst maar ontvang geen bevestiging?
Helaas komt het weleens voor dat je spamfilter de bevestiging e-mail van Zoemzz niet doorlaat, hierdoor kan het voorkomen dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Maar het kan ook zijn dat je een typ fout in je e-mailadres hebt gemaakt.
Zit deze ook niet in je spambox? Neem dan contact met ons op zodat we kunnen nagaan of je bestelling goed is aangekomen.

Wat is de levertijd?
In principe is alles op voorraad en zullen wij jouw bestelling zo snel mogelijk versturen.
Uiterlijk zal je bestelling, na betaling, binnen 2 werkdagen verstuurd worden.
Bestel je voor 12.00 uur dan streven wij er naar om jouw aankoop dezelfde dag nog te versturen, dit kunnen wij helaas niet altijd garanderen. Heb je een spoedje? Stuur dan even een berichtje, dan kijken we wat we kunnen betekenen voor je.

Voor aankopen vanuit Belgie, geldt bovenstaande. Echter zal je rekening moeten houden met een verzendtermijn door de post van circa 5 werkdagen.

Betaling via IDEAL lukt niet.
Het komt weleens voor dat een IDeal transactie niet lukt.
Je kan dan een berichtje sturen naar info@zoemzz.nl. Wij kunnen dan jouw order opzoeken en je een IDeal betaallink via app sturen, zodat je bestelling alsnog goed afgerond kan worden.

Gratis bezorging in Amerongen
In Amerongen worden de bestellingen kosteloos bezorgd.
Kies hiervoor bij het afrekenen voor de optie ‘bezorgen in Amerongen”, zo betaal je geen verzendkosten.
Je ontvangt dan automatisch je aankoop in de brievenbus.

Aankoop ophalen in Amerongen
Tevens is het mogelijk om je aankoop op te halen in Amerongen. Selecteer dan de optie ‘bezorgen in Amerongen’, zo betaal je geen verzendkosten.
Je ontvangt dan een berichtje van mij zodra de bestelling voor je klaarligt

© 2018 - 2021 Zoemzz | Kinderoorbellen, haarspeldjes, haarstrikken, kinderkettingen! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel