Ik heb een bestelling geplaatst maar ontvang geen bevestiging?
Helaas komt het weleens voor dat je spamfilter de bevestiging e-mail van Zoemzz niet doorlaat, hierdoor kan het voorkomen dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Maar het kan ook zijn dat je een typfout in je e-mailadres hebt gemaakt.
Zit je bevestiging ook niet in je spambox? Neem dan contact met ons op zodat we kunnen nagaan of je bestelling goed is aangekomen.
➡️  Contact opnemen

Wat is de levertijd?
In principe is alles op voorraad en zullen wij jouw bestelling zo snel mogelijk versturen.
Uiterlijk zal je bestelling, na betaling, binnen 2 werkdagen verstuurd worden.
Bestel je vóór 12.00 uur dan streven wij er naar om jouw aankoop dezelfde dag nog te versturen, dit kunnen wij helaas niet altijd garanderen. Denk hierbij aan extra drukte door feestdagen en sale-periode.
Heb je een spoedje? Stuur dan even een Whatsapp bericht, dan kijken we wat er mogelijk is om je aankoop snel in huis te krijgen.

Voor aankopen vanuit Belgie, geldt bovenstaande. Echter zal je rekening moeten houden met een langere verzendtermijn door de post van circa 5 werkdagen.

Mijn kortingscode werkt niet?
Heb je een kortingscode of welkomstcode van Zoemzz die niet werkt, neem dan contact met ons op. We kunnen dan nagaan wat er niet goed gaat. Contact opnemen gaat het snelst via Whatsapp, dat kan hier➡️ neem contact op.

LET OP! Neem voordat je je bestelling plaatst contact met ons op, achteraf kunnen we de korting niet verrekenen.

Betaling via IDEAL lukt niet.
Het komt weleens voor dat een IDeal transactie niet lukt.
Je kan dan een berichtje sturen naar info@zoemzz.nl. of via Whatsapp op nummer 06-42871000. Wij kunnen dan jouw order opzoeken en je een IDeal betaallink via app sturen, zodat je bestelling alsnog goed afgerond kan worden.

Gratis bezorging in Amerongen
Woon jij in het mooie Amerongen? Dan heb je extra geluk! Jouw bestelling zullen wij kosteloos bij je bezorgen.
Kies hiervoor bij het afrekenen voor de optie ‘afhalen bij winkelier”, zo betaal je geen verzendkosten.
Je ontvangt dan automatisch je aankoop in de brievenbus.

Aankoop ophalen in Amerongen
Wanneer je in de buurt woont is het tevens mogelijk om je aankoop op te halen in Amerongen. Selecteer dan de optie ‘afhalen bij winkelier’, zo betaal je geen verzendkosten.
Je ontvangt dan een berichtje (meestal via Whatsapp) zodra de bestelling voor je klaar ligt.

Ik wil kiezen voor de gratis inpakservice maar wil graag eerst zien wat ik cadeau geef, kan dat?
Als wij jouw bestelling als cadeautje mogen inpakken dan is het goed om te weten dat we de cadeauverpakking er altijd los in de (brievenbus) doos erbij doen. Zo kan je eerst zelf de gekochte artikelen bekijken, of bepalen aan wie je wat gaat geven. De cadeau-verpakking zit er kant en klaar bij, inclusief sluitzegel(s). Dus blijmakers bewonderen - in het cadeauzakje stoppen - en dichtplakken met sluitzegel. Klaar om cadeau te geven aan een meisje!

Zijn jullie reviews van echte klanten?

Bij Zoemzz vinden we het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Wel is het zo dat we per ontvangen review € 0,50 doneren aan een goed doel. Het goede doel voor 2024 is: Kika. Bekijk hier onze Kika actiepagina

Staat je vraag er niet tussen?

Je mag altijd contact met ons opnemen via Whatsapp op nummer 06-42871000 of een maitje sturen naar info@zoemzz.nl.

 

© 2018 - 2024 Zoemzz | Haaraccessoires, kindersieraden en kleurrijke lifestyle artikelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel